دلم واسه خیلیاتنگ شده...
·•●مُـ ـخـاطَــبـ خـ ـاصـ ●•·
בورانے شـבه ڪًـه باس بگیم : عذر میخوام ڪًـــــــــــــه تو غلط ڪًـــــــــــرבے


 سلام این چندروز حالم خیلی گرفتست...

اخه چندروزپیش بدجورازیکی حرف خوردم...

اشکالیم نداره ها.ازوقتی فهمیدم بازم هستن کسایی که

هواموداشته باشن بیخیال ایناشدم.

اماخیلی بدبود بااینکه میدونستم داره دروغ میگه نمیتونستم

بهش بفهمونم داره اشتباه میکنه.آخه مجبوربودم از13مهرپارسال 

روبراش تعریف کنم ک نه حوصلشونداشتم نه وقتشو.درضمن فقط

پای خودم ک گیرنبود زندگی یکی دیگم میرفت روهوا.امابیخیال ...

فرداروزمهمیه واسم ازاین بلاتکلیفی درمیام.قراره عموم منوالهه رو

ببره چالوس امیرم ازوقتی کنکورداده جایی نرفته داداشم.نمیدونم

برم یامنتظربمونم حدیثه ازشوک دربیاد.خیرسرم تابستونه بابام که

دیگه نمیزاره برم کلاس ویالن هیچکسم نی باش دوکلمه بحرفم.

واس همین امروزجای پست شیک دارم دردودل میکنم.خدایه پس 

کی "هستی "به دنیامیاد هم مامانم راحت شه هم حالوهوای من

عوض شه.امروزباامیروالهه میریم کرج سرخاک سعید!اگه بودالان 

اونم کنکورشوداده بود وداشت بندری میرقصید.اما...

خدایاموندم توحکمت کارات اماسره اعتمادی که بت دارم سکوت 

میکنم.شایدهمه چیزقراره جورشه.خدایا راضیم به رضای تو...

maryam and hasti


تنهای تنهامو دنیاسرجاشه....

یعنی میشه بازم مثل توپیداشه...

کی باورش میشه؟

اصلا کی میدونه روزوشبم مثل

موهات پریشونه...

کی باورش میشه؟


چشماتو بروم ببند خداچشمش بازه...

زندگی باگره هاش آدمومیسازه...


چشمات معصومن چشمات آرومن دنیاچه خودخواهه...

ناراجتم ازاینکه عمراین رویاچه کوتاهه...

دل میبری آسون آدم کنارتودنیاشومیبازه...

پیراهن مشکیت ازتوبرای من یه کعبه میسازه...

موهای توشعرن توشعرهای تو هرسطرودرست دارم...

بومیکشم عشق ومیدونی که خیلی این عطرو دوست دارم...

ماخاطره داریم ازهرچی حتی از برگ های پاییزی...

بابرگای پاییزمن عکس میگیرم تواشک میریزی....


من ساده میمیرم تقصیرتوهم نیست تقدیرمن بوده 

چون علت مرگه بسیاری ازمردا عشق یه زن بوده

دستات مهمونن خیلی نمیمونن شاید بری ازدست...

ازرفتنت گفتم آروم خندیدی پس احتمالش هست...

انقداین روزااین آهنگوگوش داد دیوونه شدم..

pooya bayati_asheghane




جالبه که هنوزدوست دارم نه؟

m : m



دریافت کد بارش برف چت روم